Home About Stuffs Twitter Follow Dash

landlord


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

INSTAGRAM


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Lemah.
Sunday, 22 December 2013 • 04:38 • 0 comments



Assalamualaikum. =)

Aku rasa tajuk aku harini agak jiwang sikit kan? Bukan apa,kepala otak aku ni dah serabut dah fikir segala macam.Dah privatekan blog,boleh la aku cerita SIKIT masalah aku *sikit je xD*
Aku rasa,semua manusia dalam dunia ni mesti ada masalah kan? tak kiralah,percintaan ke,harta benda ke,duit ke, dan segala benda yang boleh menjadi masalah.

Aku cuma nak cakap, setiap benda yang kita buat dalam dunia ni,jujur lah. Kadang-ii, kita tertanya-tanya, contohnya, kita belajar. Kita solat sungguh-ii, belajar sungguh-sungguh.Tapi,tak berjaya jugak. Mungkin sebab kita tak jujur,tak ikhlas dgn segala apa yg kita lakukan. Kalau kita dah berusaha.solat sungguh-ii, dan dah ikhlas dgn apa yg kita buat,

Mungkin Allah dah tetapkan sesuatu yg lebih baik dari apa yg kita minta.

Wahai sahabat,jangan mengadu pada orang sahaja.Tetapi,mengadu lah pada ALLAH =)


0 Comments:

Post a Comment


|