Home About Stuffs Twitter Follow Dash

landlord


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

INSTAGRAM


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Header Saya Yg Comel Tu *Sangat* ☆
Saturday, 7 December 2013 • 22:42 • 0 comments






*BudakDiAtasIniSgtComel* Mohon muntah hijau. xD

HIATUS  . Ehhh.. dah habis laa.. sekarang ni,kita aktif balik. muehehe... Sekarang ni Aimi aktif menginstall font. Yelaa,nak download photoshop tak boleh. taktau kenapa.so,Aimi pakai photoscape je.nanti aimi bagi tutorial la. Dgn freebies font sekali ^^ . Suka tak? hahaha mintak pelempang je ayat tu xD .  Aimi dapat font lawa-ii dekat sini ; www.Dafont.com gempak-ii font dye weyhh.. macam-ii ada tauu.. Tapi,Aimi boleh bagi request header. nanti korang request kat Cbox Aimi yg comel warne Pinky tu..hewhewhew.. ^^ *comelsangat* Bagitau warna,gamba yg nak letak,font, dan perkataan sekali. okayy? Okayy Aimi tengah siapkan tutorial header korang tu dgn freebies font cecomel.. hahah..Kbyee!




0 Comments:

Post a Comment


|